Pisanie tekstów – wartość merytoryczna i SEO, czyli sztuka kompromisu
Jak pisać teksty popularnonaukowe i teksty na WWW, które będą widoczne na topowych miejscach w wynikach wyszukiwania? Jak tworzyć założenia redakcyjne dla zespołu autorów? Jak tworzyć grafiki uatrakcyjniające przekaz artykułu? Na czym polega grzeczność językowa i jak pisać e-maile w korespondencji służbowe? To tylko wybrane zagadnienia dwudniowych warsztatów dla kadry naukowej i administracyjnej Biobanku Uniwersytetu Łódzkiego, które miałam przyjemność poprowadzić 15–16 października.
Pisanie tekstów na e-platformę
Biobank Uniwersytetu Łódzkiego zajmuje się m.in. gromadzeniem i badaniem materiału biologicznego w celu poznania genetycznych przyczyn chorób cywilizacyjnych, w tym chorób rzadkich i nowotworowych. Najwyższej klasy specjaliści tworzący zespół naukowy Biobanku planują już na początku 2020 roku uruchomienie e-platformy, za pośrednictwem której będą się dzielić rezultatami swoich badań z szerokim gronem odbiorców. Wiedzę tę będą popularyzować, pisząc interesujące, przystępne w odbiorze artykuły popularnonaukowe. Aby wykorzystać w pełni potencjał zespołu i platformy poproszono mnie o udzielenie wskazówek i przeprowadzenie szkolenia.
Pisanie tekstów – szkolenie
Podczas warsztatów intensywnie pracowaliśmy nad kształtowaniem umiejętności pisania ciekawych, wartościowych, ale też zoptymalizowanych pod kątem wyników wyszukiwania tekstów.
Serdecznie dziękuję za to spotkanie. Natalia Dąbrowska
Pisanie tekstów zoptymalizowanych pod kątem SEO, które są unikatowe, odpowiadają na potrzeby klientów firmy to najtańszy i najskuteczniejszy marketing. Jeśli jesteś zainteresowany podobnym szkoleniem, zapoznaj się z naszą ofertą.