Cykl e-booków dla Marketingdla.pl

Październik 18, 2016

E-book to doskonałe narzędzie promujące usługi czy ofertę, o czym przekonuje się coraz więcej firm. Jednak, aby spełnił swoją rolę, musi być dobrze napisany, powinien wyglądać estetycznie, być bez zarzutu pod względem graficznym i składu DTP, bo te czynniki decydują o tym, jak dany plik „zachowa się” podczas otwierania przez użytkownika na czytniku.

redagowanie tekstu i skład DTP

redagowanie tekstu i skład DTP

Mieliśmy przyjemność przygotować cykl 6 e-booków marketingowych dla naszego klienta, serwisu Marketingdla.pl:

  • Marketing dla coacha cz. 1. i 2.
  • Marketing dla agenta ubezpieczeń
  • 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych
  • 5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek
  • Agent ubezpieczeniowy i pozyskiwanie klientów

 Pełen zakres naszych usług w ramach tego zlecenia to:

– redakcja językowa,

– projekt graficzny,

– skład DTP;

– korekta końcowa na pliku PDF,

– stworzenie formatu ePUP*.

*ePUP to jeden z najpopularniejszych standardów zapisu (oficjalnie zatwierdzonego przez International Digital Publishing Forum w 2007 r.). Następca formatu Open eBook. Obsługiwany przez większość czytników czy programów do czytania. Nie posiada podziału stron, łatwo można dostosować wyświetlany tekst do wielkości wyświetlacza – co umożliwia bezproblemowe skalowanie wielkości fontu, wyszukiwania w tekście, robienie notatek czy zakładek – niezależny od urządzenia.

 

Jeśli jesteś zainteresowany podobną usługą, zapraszamy do kontaktu.

Comments are closed.