Przyjmujemy zlecenia na:

  • tematyczne artykuły na strony internetowe oraz treści sponsorowane;
  • zawartość firmowej strony WWW;
  • teksty reklamowe (hasła i slogany reklamowe, teksty ulotek, folderów, katalogów, prezentacji, gazetek branżowych firmy;
  • blogi (firmowe, tematyczne lub branżowe);
  • ghostwriting, czyli regularne dodawanie postów w pierwszej osobie na forach branżowych;
  • e-booki o charakterze popularnonaukowym i poradnikowym;
  • e-czasopisma;
  • teksty użytkowe (np. podanie, podziękowanie, CV, list motywacyjny, sprawozdanie, instrukcję obsługi, prezentację);
  • materiały szkoleniowe.

Teksty powstają z materiałów dostarczonych przez klienta lub na podstawie profesjonalnie opracowanych przez nas, rzetelnych, źródeł.

 

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny. 

JAK ZAMÓWIĆ TEKST?

KROK 1. Wypełnij formularz wyceny, wyślij do nas e-mail z opisem zlecenia lub zadzwoń.

 

KROK 2. Dokonujemy darmowej wyceny zlecenia i ustalamy szczegóły – informacje na temat kosztów oraz terminu realizacji przesyłamy na podane adres e-mailowy.

 

KROK 3. Zaakceptuj otrzymane warunki i poinformuj nas o tym e-mailowo.

 

KROK 4. Przystępujemy do realizacji zlecenia: otrzymasz od nas zestaw pytań, tzw. brief, w celu określenia Twoich oczekiwań, funkcji, jaką dany tekst ma pełnić, scharakteryzowania grupy potencjalnych odbiorców – wszystko po to, by tworzony przez nas tekst był skuteczny i osiągnął zamierzony przez Ciebie cel.

 

KROK 5. Odsyłamy zamówiony materiał z prośbą o jego zaopiniowanie. Jeśli masz do tekstu uwagi lub dodatkowe życzenia – nanosimy zmiany, a jeśli nie, zlecenie uznajemy za zrealizowane.

Jest to przykładowy schemat realizacji zlecenia pisania tekstów.

 

Wyślij zapytanie

Comments are closed.